1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1110755

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
erathoo: Absolut, lider faktiskt (lite) med er! Massor av chanser på slutet, men den SKA inte in!! Shit happens, bara...Men att skylla förlusten på domaren, OM nån nu gör det, är ju bara för lågt. Tycke Challe gapar lite väl mycket, han får knappast nån sympati för det.
Men vi tackar för poängen!! Men vill gärna se TIk ovan strecket, till skillnad från flera av Er, så "tokhatar" jag inte TIK.
Det ni vann klart, var ju tekningar, MoDo saknar en VASS tekare.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12

zigge: "till skillnad från flera av Er, så "tokhatar" jag inte TIK"

Hä hä hä, det gör inte vi heller.

Finns inget att skylla på denna match, laget verkar inte vara bättre än så här efter 40 spelade omgångar. Modo jobbade hårdare än vad Timrå gjorde.


Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
zigge: Det är väl ingen härinne som "tokhatar" TIK ? ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer