1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1110838

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
shinzawai: Jag tror att både Modo och Timrå kommer gå till slutspel på Brynäs och Rögles bekostnad.luleå kan inte heller känna sig säker.Men Både timrå och Modo går till slutspel och det meste tyder på att vi INTE behöver mötas i en kvartsfinal för en gångs skull.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Nyss hemkommen från matchen så vill jag bara droppa en tränarklassiker; Vi tar med oss tredje perren som vi faktiskt vann, den var helt ok! I övrigt Modos match och däremd ett rättvist resultat. KS tror jag inte det blir, dessvärre inte heller slutspel. Ska så bli fallet krävs att minst två av lagen Rögle, Brynäs, SAIK eller Luleå klappar ihop. Modo tror jag inte vi ska räkna med i det fallet, det är nog en klättring de har påbörjat...

Förresten, nån som vet vad som hände i TIK-klacken i 2:a när farbror blå var där och idkade lite polismisshandel?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer