dr-nix: men en sak spökar isf......vi har ALDRIG denna säsong tagit tre 3-poängare irad så vinner vi mott SSK då måste vi fixa det mot Brynäs, Timrå är ju bra att bryta trender......nått positivt
F.Ö hur många gånger denna säsongen har en kommentator sagt "bla bla, gör sitt allra första mål för säsongen" Vrf jämt mot Tik?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
F.Ö hur många gånger denna säsongen har en kommentator sagt "bla bla, gör sitt allra första mål för säsongen" Vrf jämt mot Tik?