Loma: Han är en mycket bra back och jag skulle avgud Linkan om han lyckas värva hit honom...
MEN! om man kollar på den där förbannade statestiken så har han totalt spelat 45 matcher på 2 säsonger... Är han ännu en gammal finsk back som är totallt trasig? eller bara en gångs händelse?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
MEN! om man kollar på den där förbannade statestiken så har han totalt spelat 45 matcher på 2 säsonger... Är han ännu en gammal finsk back som är totallt trasig? eller bara en gångs händelse?