1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 111562

Sv: TIFO
Efter att vi fått in lite pengar nu under SCA Cupen så har vi för närvarande ca 1500 kr i TIFO-kassan. Vi har enbart beställt ark till premiären för tillfället då pengar saknades för att få med 400 flaggor.

För att kunna ordna mer Arrangemang i år krävs betydligt mer pengar. Vi komemr förmodligen ha bössor utsatta på matcherna å där är varje slant välkommen, fortsätt även att sätta in pengar på Postgironr: 4013885-1

För att ta exempel så kostar dessa 2000 ark(Röda å Vita)ca 3000 spänn, så där har ni ett ungefär pris för att beställa varor så att det ska bli snyggt.

För att vara med i tävlingen, krävs betalning på postgiro, där namn finns med.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer