Yellowcard: "Bagarn säger ryktet om HV är en ren lögn. Härligt!" - Vad ska han annars säga?
RocknRolf2: "Bagarn är värd ett bra kontraktförslag, men inga fantasisummor. Så bra är han inte. Han kämpar bra, men han har haft sin sämsta säsong i Timrå än så länge och har visat både offensiva och defensiva brister. Sonnenberg kan bli Bagarns ersättare" - Vilket j-vla klockrent inlägg! Håller med om allt!
Vidare har jag kommit över Linkans hemliga centerplan inför nästa säsong... ;-) 1:a center: Saarenheimo alt. Viuhkola alt. Kontiola alt. Pohl 2:a center: Bagarn alt. Sonnenberg alt. Pakaslahti 3:e center: Bogg 4:e center: Samuelsson alt. Lander
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Vad ska han annars säga?
RocknRolf2: "Bagarn är värd ett bra kontraktförslag, men inga fantasisummor. Så bra är han inte. Han kämpar bra, men han har haft sin sämsta säsong i Timrå än så länge och har visat både offensiva och defensiva brister. Sonnenberg kan bli Bagarns ersättare"
- Vilket j-vla klockrent inlägg! Håller med om allt!
Vidare har jag kommit över Linkans hemliga centerplan inför nästa säsong... ;-)
1:a center: Saarenheimo alt. Viuhkola alt. Kontiola alt. Pohl
2:a center: Bagarn alt. Sonnenberg alt. Pakaslahti
3:e center: Bogg
4:e center: Samuelsson alt. Lander