superfalle: Även Kimmo Lotvonen har skrivit ett 3års kontrakt med Sandviken bany. Sandviken säger såhär om värvningen: "vi är riktigt glada att vi kan presentera Lotvonen som förstärkning, vi behövde en spelare som är smidig i höfterna och kan få igång farten......"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"vi är riktigt glada att vi kan presentera Lotvonen som förstärkning, vi behövde en spelare som är smidig i höfterna och kan få igång farten......"