Snoop: Själv hoppas man på en total överkörning av Rögle o att backlund får hålla nollan. Ikväll kan vi ryck ifrån Rögle till 7 p. men om Rögle vinner skiljer bara 1 p.
Vi möter Modo sen vinst där o vi rycker ifrån Modo till 7 p. men vid förlust skiljer 1 p.
Vid 2 förluster för.........Nä det vill jag inte ens tänka på!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi möter Modo sen vinst där o vi rycker ifrån Modo till 7 p. men vid förlust skiljer 1 p.
Vid 2 förluster för.........Nä det vill jag inte ens tänka på!