Blizzard: Det kanske redan har varit på tapeten, men Sonnenbergs uttalande angående att han trivs här med oss har jag inte hört av någon enda spelare sedan Manderville drog hemmåt.
Bagarn vill till HV, Pyrölä och MPS vill till VF. Vad är det som gör att så fort någon får en plats i landslaget får dom "storhetsvansinne" och då duger det inte att lira hos oss?
Hahl ville utvecklas för att komma närmare NHL, är han närmare Dallas idag än vad han var för exakt ett år sedan? Bara för att ta ett exempel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det kanske redan har varit på tapeten, men Sonnenbergs uttalande angående att han trivs här med oss har jag inte hört av någon enda spelare sedan Manderville drog hemmåt.
Bagarn vill till HV, Pyrölä och MPS vill till VF. Vad är det som gör att så fort någon får en plats i landslaget får dom "storhetsvansinne" och då duger det inte att lira hos oss?
Hahl ville utvecklas för att komma närmare NHL, är han närmare Dallas idag än vad han var för exakt ett år sedan? Bara för att ta ett exempel.