Hahl Bundy: Men nu sköt inte Svarten i ribban. Backe till MoDo? Njaaa, vi har ju redan Mo som står o sover nu&då. Bäst han sover vid båsdörren. Står Mo imorrn kväll, är ni garanterade vinst, med Zakke kan det bli knivigare, tror jag. Vad har hänt med Styf? Hade inte sin bästa match igår, direkt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Backe till MoDo? Njaaa, vi har ju redan Mo som står o sover nu&då. Bäst han sover vid båsdörren. Står Mo imorrn kväll, är ni garanterade vinst, med Zakke kan det bli knivigare, tror jag.
Vad har hänt med Styf? Hade inte sin bästa match igår, direkt.