Var det någon mer än jag som lyckades av nån oförklarlig anledning titta på "Efersnack" i kväll? Magda sa där att hon o Pär Styf skulle prata om nånting i morgon kväll! Spelar inte Styfen en viktig match då mot nolaskogsarna? Nån som vet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Magda sa där att hon o Pär Styf skulle prata om nånting i morgon kväll! Spelar inte Styfen en viktig match då mot nolaskogsarna? Nån som vet?