Uno Gordon: Ja du magnus. Hade det inte varit för att jag har såå grym statistik på sportspelsfronten, och min pensionering så skulle jag ge dig en massa bra pengachanser.
Saknar spelet, för jag kan inte läsa tabeller och sånt i tidningar för jag blir så sugen att gasa igång igen:)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hade det inte varit för att jag har såå grym statistik på sportspelsfronten, och min pensionering så skulle jag ge dig en massa bra pengachanser.
Saknar spelet, för jag kan inte läsa tabeller och sånt i tidningar för jag blir så sugen att gasa igång igen:)