andyo: Nix! är för mycket lidande supporter för det, har sett nästan alla varav hälften på plats. Men jag har alltid stått för min åsikt . Det jag skrivit om Backlund och Hedström är två medelmåttor med på tok för mycket ansvar ,om man ser till kunnande. Man måste börja inse i Timrå att målvakts posten betyder så mycket att jag anser att den målvakt som kontrakteras skall ha bäst lön i laget och så klart göra rätt för den. Skulle tro att det finns många bra målvakter som vill spela här för 500000 i månaden ,det är vad Jonte och Backe tjänar(tjänade) ihop .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag har alltid stått för min åsikt .
Det jag skrivit om Backlund och Hedström är två medelmåttor med på tok för mycket ansvar ,om man ser till kunnande.
Man måste börja inse i Timrå att målvakts posten betyder så mycket att jag anser att den målvakt som kontrakteras skall ha bäst lön i laget och så klart göra rätt för den.
Skulle tro att det finns många bra målvakter som vill spela här för 500000 i månaden ,det är vad Jonte och Backe tjänar(tjänade) ihop .