Inlägg: 1122987
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: ja att inte vinna en massa onödiga skit turneringar det är väl som att förlora en försäsongs match ungefär .ingen bryr sej förutom wikegård . wm och os . med betoning på os . det är väl det som gäller
Sen att det inte gått så bra under dessa skit turneringar som är det kan man inte lägga på honom.
Vilket material har han att tillgå?
Inte mycket, dom få bra spelare vi har att tillgå dom vill inte spela, eller så får dom inte för deras klubbar.
Nä lägg ner skitsnacket om B-Å.. Sen är väl inte detta rätt forum för det, eller? Det finns ett forum som heter Tre kronor.
Tycker det borde finnas ett forum som heter - Jag mår dåligt och måste gnälla på nån.