1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124797

Sv: Apropå nånting...
maskot: Man kan även läsa: "Tiza: Vilka utlänningar som har tillkomit inför eller under säsonger tycker du har lyft sina respektive lag?
Magnus Nyström: Skellefteå har värvat bra. Timrå också, men med Timrå är jag fortfarande inte helt säker på att det räcker loppet ut. Vi får se. I sina bästa stunder är detta lag fantastisk bra, men lägstaivån kunde vara betydligt högre"

Jag tycker att han resonerar ganska likt de flesta av oss härinne.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mappe: Jo de han skrev om att Sonnenberg var ett fynd och att Timrå i sina bästa stunder är ett fantastiskt lag var skitkul, men då scrolla man ner och fick även läsa att vi är en döende förening, då blev man snabbt jäkligt less.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer