1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1125520

Sv: Silly Season 09/10
Tvåtallar: ja jag minns då han gjorde det .. och jag vet att många fans gick i gång på de som fan .. frågan är om han ska ha den lön han vill ha för det eller om han ska ha lön efter vad han presterar på banan . visst är sanny en bra defensiv back men knappast den superklippa som många vill göra gällande . men visst skulle de vara kul att ha han tillbaka .

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
superfalle: Sanny var en lagkapten som tände både laget och fansen. Och som gjorde ett utomordentligt bra jobb utanför banan oxå.
Kanske inte en superklippa men det är han nog själv med om. Frågan är om han skulle begära så mycket.
Skulle Nubben ta Sanny och sätta honom i en tredje/fjärdelina i Frölunda så skulle de kännas som ett enormt hån

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer