Rooster23: Tja!! Vad är det som händer.... Åter igen så tappar man en ledning i slutet på sissta perioden?? Vart är challe..... Och vad har hänt med powerplay.... Har vi nått i slutspelet att göra?? Tycker Baclund känns lite ur balans??
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad är det som händer.... Åter igen så tappar man en ledning i slutet på sissta perioden?? Vart är challe..... Och vad har hänt med powerplay.... Har vi nått i slutspelet att göra?? Tycker Baclund känns lite ur balans??