Andersson: Jo, jag hatar Snigel! ;) Lotvonen var bra för några år sedan, då var han ett hot framåt och var stabil i passningsspelet. Dessutom hängde han med hyfsat i tempo och med sin långa klubba,även fast han spelade som en liten nallebjörn. Men nu är han färdig som hockeyspelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo, jag hatar Snigel! ;)
Lotvonen var bra för några år sedan, då var han ett hot framåt och var stabil i passningsspelet. Dessutom hängde han med hyfsat i tempo och med sin långa klubba,även fast han spelade som en liten nallebjörn. Men nu är han färdig som hockeyspelare.