Skarin: Jag har lite positiva vibbar faktiskt. Lite försiktigt lixom. Det här är en sådan match som dom mindre tongivande spelarna kan kliva fram. En riktig laginsats. En kämparseger.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skarin: Jag har lite positiva vibbar faktiskt. Lite försiktigt lixom.
Det här är en sådan match som dom mindre tongivande spelarna kan kliva fram. En riktig laginsats. En kämparseger.
Hej & hå!