Skarin: Det här skrev du 25 septemper angående Skogs: "Gick det att spela pengar på att Skogs kommer tillhöra en av de bättre värvningarna i hela elitserien så skulle jag göra det. Lugn, bara lugn."
Men just det, jag ska inte gnälla på andra skribenter med tanke på att jag bor långt söderut och därmed inte har nån koll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men just det, jag ska inte gnälla på andra skribenter med tanke på att jag bor långt söderut och därmed inte har nån koll.