RTS: "Är det några fler än mig som tycker att Nr 33 presterar mindre o mindre."
Han har ju helt klart inte varit lika bra efter skadan som innan. Men samtidigt så har han ju också blivit utlokaliserad till mindre produktiva omgivningar, så jag vet inte hur mycket enbart han ska lastas. Så länge den kedjan spelar 0-0 så är det ok tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han har ju helt klart inte varit lika bra efter skadan som innan. Men samtidigt så har han ju också blivit utlokaliserad till mindre produktiva omgivningar, så jag vet inte hur mycket enbart han ska lastas. Så länge den kedjan spelar 0-0 så är det ok tycker jag.