RocknRolf2: Höjde honom mest vet jag väl ändå inte men däremot trodde jag oerhört mycket på honom och var dessutom helt säker på att det skulle lossna för honom en bit in på säsongen. Jag och säkert många, många fler har haft på sig en dumstrut och jag skäms faktiskt lite ;)
Får vi en tvåmålsledning så tror jag vi vinner denna match. Det vore nästan för bra för att vara sant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Får vi en tvåmålsledning så tror jag vi vinner denna match. Det vore nästan för bra för att vara sant.