Kollade precis den situationen med Bagarn när Hlinka sparkar lite på honom... Skratta lite när man inser att Kaptenen och en assisterande är skadad och den tredje blir utvisad så Sonnenberg står där och snackar med domarn :P
Inlägg: 1128218
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: Tänkte på samma sak under matchen men då tyckte jag att det var Oscar Sundh som som stog där.