T T: haha älskar hur expressen försöker måla upp paniken "jag vet inte vart han är".
Det är bra med allt som händer surfoten just nu, detta påverkar laget negativt - så grymt mycket onödig fokus på modo just nu och det är ju underbart. Då så slipper vi få skit för vår plattmatch igår!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är bra med allt som händer surfoten just nu, detta påverkar laget negativt - så grymt mycket onödig fokus på modo just nu och det är ju underbart. Då så slipper vi få skit för vår plattmatch igår!