lungan: Jag skulle ej säga nej, jag tar och spinner lite yttligare på detta då :P
Målvakt: Åke (Lindbäck)
Första Backpar: Lehtonen-Moe Andra Backpar: Mäntymaa-Lindström Tredje Backpar: Styf-Skogs/Erixon Extra: RJ-Skogs/Erixon
Första Kedjan: Somervuori-Saarenheimo-Hynning Andra Kedjan: Arlbrandt-Sonny-MPS Tredje Kedjan: Tenkrat-Bagarn-Pärssinen Fjärde Kedjan: Axelsson/Sundh-Lander-Svensson Extra: Samuelsson-Sundh/Axelsson
Insåg att det är en jävla massa rightare i denna möjliga trupp
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Målvakt: Åke (Lindbäck)
Första Backpar: Lehtonen-Moe
Andra Backpar: Mäntymaa-Lindström
Tredje Backpar: Styf-Skogs/Erixon
Extra: RJ-Skogs/Erixon
Första Kedjan: Somervuori-Saarenheimo-Hynning
Andra Kedjan: Arlbrandt-Sonny-MPS
Tredje Kedjan: Tenkrat-Bagarn-Pärssinen
Fjärde Kedjan: Axelsson/Sundh-Lander-Svensson
Extra: Samuelsson-Sundh/Axelsson
Insåg att det är en jävla massa rightare i denna möjliga trupp