Hynning kommenterar: "Det är säkert många som trott att jag varit på väg till Linköping och kanske varit lite sura. Så det här känns extra skönt gentemot fansen," "Fredrik Hynning säger att han aldrig fört en konversation med Linköping.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Det är säkert många som trott att jag varit på väg till Linköping och kanske varit lite sura. Så det här känns extra skönt gentemot fansen,"
"Fredrik Hynning säger att han aldrig fört en konversation med Linköping.
– Allt var ett påhitt. Det är ganska tråkigt."
Så kan det va!