Timrårocker: Jag håller med dig till 100%, jag har varit inne på det här hela säsongen. Det är pinsamt oprofessionellt, och så här har det varit från start. Skulle inte förvåna mig en sekund om Björn "Spriten" Svensson är lika patetiskt full som han brukar vara ikväll...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Perfekt uppladdning inför ett hårt slutspel!