1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134253

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
dr-nix: Luleå vinner matchen pga att de har en målvakt som kan spika igen mellan varven och det är nåt som Timrå saknar. Varken Backe eller Åkerlund lär skrämma motståndarna i en kvart. Sen har de ett mycket rakare och effektivare anfallsspel än vad vi har, och många andra lag med för den delen, och det bidrar naturligtvis också till segern. 40-25 i skott tror jag det blev till oss till slut så det är svårt att argumentera mot det jag skriver...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
Ambroo: Men nog måste väl en fantomfrälsarmålis som Åke Lund skrämma skiten ur de flesta motståndare? Stod inte han idag? Hur kunde vi isf förlora?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...