1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614955 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134957

Sv: Kvartsfinal 2009
Timrå om Frölunda:

Inte mig emot om de väljer oss. Vi har haft ganska lätt för dem. Det är egentligen bara i den senaste matchen som jag tycker att vi spelat sämre än dem, säger Anton Axelsson.