1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614942 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134970

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Låt skiten stanna i sillstrypeland,han platsar inte i timrå
nästa år.
Fyfaan vad skulle vara härligt att slå ut dom,men det blir naturlitvis
skitsvårt,men fullt möjligt.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
fighter: Du, Hahl är mer än hjärtligt välkommen tillbaka.