"Vad för ni se upp med hos Frölunda? - De har ju "Honken", som kanske är elitseriens bäste målvakt. Sen har de en handfull duktiga spelare också. Varför vinner ni den här kvartsfinalserien? - För att vi är ett bättre lag än dem."
haha ja, visa det på isen då Omark och sluta ord fightas, när fna blev luleå bättre än FHC, klart FHC kommer höjja sig flera nivåer!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- De har ju "Honken", som kanske är elitseriens bäste målvakt. Sen har de en handfull duktiga spelare också.
Varför vinner ni den här kvartsfinalserien?
- För att vi är ett bättre lag än dem."
haha ja, visa det på isen då Omark och sluta ord fightas, när fna blev luleå bättre än FHC, klart FHC kommer höjja sig flera nivåer!