callerabas: Då kan ni ju slå ihop er med Smokey, han har slagit vad med mig i går att om TIK kommer att få en seger i Gavlerinken i år, vinsten är back öl. Däremot så lovar han också att cykla upp till treriksröset om inte TIK går till Slutspelet. (se tidigare inlägg)
Har ni spelat färdigt nu före serien eller har ni någon träningsmatch kvar?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har ni spelat färdigt nu före serien eller har ni någon träningsmatch kvar?
/Patrik