250kg kärlek: Skönt. Hoppas att han får ut mer av att leka med Pärssinen än Hynning och Wandell. Den kedjan har varit ganska seg under dom här två matcherna.
Tycker att det där är nog det bästa sättet att formera trupperna. Då får vi fyra bra och välkomponerade kedjor. Me like it.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker att det där är nog det bästa sättet att formera trupperna. Då får vi fyra bra och välkomponerade kedjor. Me like it.