250kg kärlek: Tycker det ser mycket bra ut. Tenkrat kanske inte är så nöjd att lira i 4:e slirren men MPS kanske kan få i gång honom. Åka skridskor kan dom ju båda två. :) När man ser forwardsuppsättningen så är det ju många fina namn och en bra bredd. Men hur man än vrider och vänder på det så saknas kejsaren och Regin väldigt mycket. Det ser lite ryggradslöst ut...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker det ser mycket bra ut. Tenkrat kanske inte är så nöjd att lira i 4:e slirren men MPS kanske kan få i gång honom. Åka skridskor kan dom ju båda två. :)
När man ser forwardsuppsättningen så är det ju många fina namn och en bra bredd. Men hur man än vrider och vänder på det så saknas kejsaren och Regin väldigt mycket. Det ser lite ryggradslöst ut...