1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138522

Sv: Kvartsfinal 2009
Övernattningsresa 11-12/3
nu är de alltså dax för kvartsfinal 4-5.
suporterklubben anordnar resa om de kommer in fler anmälningar.
just nu är det 7 anmälda.
pris för resan:700:- inklusive inträde resa samt övernattning.

bussen avgår:
8:00 eon
8:10 centrum
8:30 navet

vi satsar på en stor buss.
vid mindre anmälningar blir de mini buss.

Anmäll dig nu

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
TikRikard: Dom som åker ner nu på onsdag skulle fasen ha betalt för att åka!Heder och klappklapp till er!
Inte en enda gång jag sätter min fot i denna skitarena .....no way!
Det var första och sista gången i lördags...

Sv: Kvartsfinal 2009
TikRikard: Ställ in resan till dess att HV rensat upp i sitt vaktgäng. Jag litar till 99% på att det Jimmy skrivit är sant. Spara pengarna och gör något bättre som att att köpa en extra korv i pausen eller något.

Sv: Kvartsfinal 2009
TikRikard:

Hyr "Ollan" med god mat och storbilds-TV istället. Jag tycker att det har verkat som om det inte är bra att åka till HV:s bortastå..........

Sv: Kvartsfinal 2009
TikRikard: klart prisvärt - hoppas bara folk vill åka dit nu efter all skit som hänt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer