1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1139253

Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Underbart viktigt med en seger ikväll.Nu hade jag inte möjlighet att se matchen i kväll. Men jag undrar om det inte vore läge för ett målvaktsbyte på onsdag?.Det är ju en massa psykologi i det här.
"Backe" har skött sig bra hittills. Men jag undrar om inte dom 7 insläppta
senast även om dom flesta berodde på bedrövligt försvarsspel.Har satt sina spår . Så mitt råd blir in med Åkerlund i kassen och nu vill jag se att ALLA rör på bena försvarszon så tar vi automatiskt bort dom "enkla" målen som dom "fick" senast.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Nutte: Utan Backe så hade vi förlorat ikväll.

Sv: Kvartsfinal 2009
Nutte: Det var mitt tips redan innan den här matchen, Backe står idag och Åkerlund kommer spela på onsdag. Lär nog bli så.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer