1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140156

Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: Haha, du är komisk. Nä men Sonnie-Wandie-Hynnie var ju också hemskt, hemskt bra.

Nu var det iofs Nygårds som satt ihop Tenkie-Reggie-Hynnie ifjol i slutspelet så varför inte göra det igen. Reggie och Wandie känns ju också väldigt lika i spelsättet dessutom. Vi behöver få igång 7-13-62 just i detta nu. För finnarna lär väl vara igång nu i och med målen sist? Och för att inte tala om Sonnie som ju också gjorde mål.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Nu kommer ju Tenkrat göra 3-4 kassar ikväll efter alla sågningar men jag har svårt att se varför man inte kastar leken i just det här fallet.

Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Vart vill du då placera boogie-woogie?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...