Per HApps: Jag stämmer in i din besvikelse. Som Wandell, Pyörälä och Hynning spelar just nu så sviker dom laget totalt. Det är ytterst beklagligt att skåda.
Inlägg: 1140336
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: ...och när Hynning blir smörpassad till öppen kasse så ser det nästan ut som att han inte vill göra mål.