1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140616

Sv: Kvartsfinal 2009
Fy fan va skönt!

jag älskar timrå!!!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Vilken härlig bortamatch! 3-1 mot regerande mästarna!

Nu tycker jag vi tar chansen direkt i nästa match!

Sv: Kvartsfinal 2009
persson: Fyfan vad underbart sköönt ,tror inte det var en enda person i hallen som trodde att TIK skulle vinna,kul för pyörälä , hade jag varit challe hade jag tamefan spelat Åke imål imorron också!!

Yeaaaha

Sv: Kvartsfinal 2009
persson: Makalöst, Pyörälä gör de enkelt o kliver fram men Svesses flippmacka är jäkligt skaplig, han har vuxit fruktansvärt mycket och jag hade tippa seger men siffrorna stämde inet men ja bryr mig inte vi vann i sudden igen fyfaaaan va skönt o få tyst på kinnarpspubliken :D

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...