Älska Timrå! Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!