1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140743

Sv: Kvartsfinal 2009
Laban: Okej Laban, du är en dålig förlorare !

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Denna seger var grymt skön, skönare än sex nästan.
Alla Hv-fjortisar fick brunt i byxan.
Oturen svider värre när man har den emot sig va?

Åkerlund, min Gud, skriv på för Timrå så tar vi guld efter guld.
Våra målskyttar kommer igång.
Robin Jonsson tar onödiga utvisningar.

Ja, vad är skönare än sex?
Att Timrå kniper en till, EN TILL snälla.
Fast.......Vi hade ju kunnat spela KS också, så allt är bonus.
Njuter, ser Davidsson så förut ödmjuka ansikte bli rödare och rödare.
Det vart lite rött redan förra året då han muttrade "fantasiska Timrå"
åt reportrarna, hehe, avundsjuk, jag är sååå avundsjuk.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...