Nu hoppas jag att Challe får ytterligare en slutspelsfinne på näsan till imorgon. En för varje seger! Den i pannan står för antal förluster. Pyörälä är min slutspelsfinne för dagen.
Frågan är vem som ska stå i målet imorgon. Just nu så skulle jag nog vilja se Åke i mål och att Backe får stå vid en eventuell hemmamatch på lördag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu hoppas jag att Challe får ytterligare en slutspelsfinne på näsan till imorgon. En för varje seger! Den i pannan står för antal förluster. Pyörälä är min slutspelsfinne för dagen.
Frågan är vem som ska stå i målet imorgon. Just nu så skulle jag nog vilja se Åke i mål och att Backe får stå vid en eventuell hemmamatch på lördag.