1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140768

Sv: Kvartsfinal 2009
Åkerblom heter han visst i Timrås mål enligt TV4-sporten;=)

Inatt får nog lillkenta trösta törnberg, bebisen ville inte ställa upp på intervju efter matchen hehe.

Nu slår vi in spiken imorgon!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: Tjena Haggen! Så skönt att Mr. diving (thörnblom) surar! Det är en spelare som jag inte lyckönskar, tragiskt att en sådan spelare får spela vidare i slutspelet...

Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: Haha... näe, såg på 4 sporten att thörnberg försökte slå av en kvast eller nåt på väg till omklädningsrummet, inte ens det klarade han dock. Nu blir väl dock kvasten utvisad för slashing.

Sv: Kvartsfinal 2009
haggen:

Nä, stackar Martin Moppemusche var lite ledsen i ögat.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...