1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140777

Sv: Kvartsfinal 2009
Laban:

Ja, visst fan hade vi lite flyt nu igen. Men jag lider faktiskt noll med er. Ni har era tre guld att luta er tillbaka mot och är dessutom ännu inte utslagna denna gång heller. Jag kände mig banne mig smått skadeglad när vi äntligen lyckades täppa till käften på Northbank denna säsong. I en sådan här match dessutom. För övrigt är det aldrig orättvist när Timrå vinner. Hade en tur-T-shirt på mig - "TIMRÅ - The Big Red Machine"...

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Själv hängde jag matchtröjan på utsidan av ytterdörren till allmän beskådning för alla "bobbare" på ön.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...