Bragd-Birger: "Detta är...helt fantastiskt. Sjukt bra gjort. Inte minst med tanke på att vi, som bekant ,INTE HAR NÅGON TRYGGHET PÅ BORTAPLAN...hehe, sorry Laken, var tvungen att gnida den en smula."
Ingen fara! ;-) Fortsätt du, jag kommer vara lika GLAD oavsett... :-P
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ingen fara! ;-) Fortsätt du, jag kommer vara lika GLAD oavsett... :-P