Simmalugnt:Vill inte se skiten. Jag är nog upprörd över att Luleå blir bortdömda av en domarskandal som återigen upprepas o Göteborg! O att dessutom INTE verkar bli omspel.
Storlagen regerar o vi kanske ska glömma semi nu när hockeyligan börjar inse allvaret från norr?!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är nog upprörd över att Luleå blir bortdömda av en domarskandal som återigen upprepas o Göteborg! O att dessutom INTE verkar bli omspel.
Storlagen regerar o vi kanske ska glömma semi nu när hockeyligan börjar inse allvaret från norr?!