Jimmy H : Kollade in ditt spelar betyg från i går, helt bedrövligt måste jag säga.. Undra hur det sett ut om det var HV som satte sista puck`? Nu nu får du minsan ta och skärpa till dig. Hur är det möjligt att Tenkrat och Wandell har varsin 3p`Dom måste vara världens mest iskalla kedja!
Som grädde på moset har du gett skogs och robbin 3p.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som grädde på moset har du gett skogs och robbin 3p.