Blizzard: Tippa resultatet är ju svårt men han har ju iofs bara två rätta segrare.
Fyfaan vad skönt med 3 matchbollar, svettigt för Kenta och co. Vinner vi inte idag vinner vi på lördag.
Tjohooo sedan åker vi ut mot FBK med buller och bång ,,,,,,,,eller kan vi överraska igen?? Ingen kommer tro på TIK OM vi går vidare från kvarten det ser otäckt bra ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fyfaan vad skönt med 3 matchbollar, svettigt för Kenta och co. Vinner vi inte idag vinner vi på lördag.
Tjohooo sedan åker vi ut mot FBK med buller och bång ,,,,,,,,eller kan vi överraska igen?? Ingen kommer tro på TIK OM vi går vidare från kvarten det ser otäckt bra ut.