Smärre katastrof att man väljer att låta Backlund stå i målet i afton. 2-1 målet släpper man inte, han är allmänt seg i förflyttningarna, han håller inte helt enkelt. Sorry backe men jag hoppas att det här var den sista matchen du gjorde i Timrå IK.
Ps. Sören Persson är fruktansvärt dålig åt båda håll i afton, hoppas man slipper se sånt agerande mer i detta slutspel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ps. Sören Persson är fruktansvärt dålig åt båda håll i afton, hoppas man slipper se sånt agerande mer i detta slutspel.