1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1141640

Sv: Kvartsfinal 2009
En fråga: Vilka tycker att vi gjorde det vi skulle på bortaplan nämligen att vinna en borta för att ha chansen att avgöra hemma? Hands Up!

Att begära att vi skulle ta 2 st bortasegrar när vi kämpat med bortaspelet hela säsongen är nog för mycket att begära men vi var ruskigt nära. :)
Tycker att det flyt vi hade tidigare vägde över till Hv:s sida, vilket är det enda som oroar mig inför fortsättningen.

Jag var faktiskt besviken igår det ska erkännas men lillgrabben tröstade mig:
"Pappa, det är ingen fara. Vi vinner hemma på lördag. Där är det ingen som slår oss. Vi har ju problem på bortaplan, det vet du!" Pojken är 8 år.

Jag litar på min son!

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer